Постојала је оправдана стрепња да више никада нећемо бити у прилици да ово дело видимо уживо, уколико највећу понуду буде послао неки приватни колекционар што је апсолутно легитимно али што не би био први пут с обзиром да је мало познато да се само у протеклих 5 година на иностраним аукцијама продала 31 Пајина слика, наравно није свака била музејског калибра овог нивоа али је свакако било и више таквих. На сву срећу наш музеј је овог пута био на висини задатка и успео је да откупи ово непроцењиво благо националне баштине за невероватних 350.000€ што ову слику уједно чини другом најскупљом у нашој истоирији.
Пошто многе буни питање како је ова слика уопште изнета из Србије у Велику Британију, тако да данас морамо да издвајамо оволики новац да је враћамо, овом приликом ћемо решити и те недоумице. Одговор је прилично једноставан – ова слика никада није ни била у нашој земљи. Наиме, Паја је добар живота живео у Западној Европи где је и стварао своја највећа ремек дела. Конкретно ово дело је настало управо у Британији 80-их година 19. века када ју је наручио лондонски галериста Хенри Валис.
Са тим у вези у дословном значењу није чак ни исправно рећи да се ово дело враћа у нашу земљу јер у њој никада није ни била ипак дубоко верујући да је оваквим ремек делима Паје Јовановића право месту у нашим музејима можемо срдачно рећи “Паја се враћа кући!”.